Продавець POCKET MUSIC розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
66 відгуків
ул. Вовчинецька 227/529, Івано-Франківськ, Україна
+380 (67) 344-40-60
+380 (63) 394-03-75
МАГАЗИН ПОРТАТИВНОЙ HI-FI ТЕХНИКИ
Кошик

Гарантія

Повернення або обмін

На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів», який набрав чинності 13 січня 2006 року.

 

Що робити при бажанні обміняти або повернути товар належної якості:

Надати товар у наш або будь-який інший офіційний сервісний центр.

Сервісний центр безкоштовно зробить діагностику товару і видасть відповідний висновок.
Якщо сервісний центр визначить, що товар не був у використанні та були дотримані всі вимоги статті 9 Закону, товар може бути представлений в магазин для обміну або повернення.

 

Гарантійний ремонт, обмін і повернення товару належної якості.

Згідно статті 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернути до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо дотримані наступні умови:
— присутні всі документи на товар (інструкція, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку);
— збережений товарний вигляд, тобто залишилися всі ярлики, упаковка, етикетки та інші приналежності товару в незмінному вигляді;
— товар не використовувався.

 

Гарантійний ремонт, обмін і повернення товару неналежної якості.

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано нашому сервісному центрі, то ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:
— гарантійний талон;
— товар з повною комплектацією;
— документ, що підтверджує оплату;

 

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • були здійснені несанкціоновані розтин, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару.

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос чи вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • повреждения, вызванные использованием товара не по назначению или с нарушением правил эксплуатации.

 

Внимание!

Указанный срок гарантии для наушников относится только к излучателям.

Гарантия на кабель не распространяется если её отдельно не предоставляет производитель.

Гарантия на аккумуляторную батарею плееров, усилителей и портативных ЦАП/усилителей составляет 1 месяц.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner