Гарантія
Повернення або обмін
На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів», який набрав чинності 13 січня 2006 року.
Що робити при бажанні обміняти або повернути товар належної якості:
Надати товар у наш або будь-який інший офіційний сервісний центр.
Сервісний центр безкоштовно зробить діагностику товару і видасть відповідний висновок.
Якщо сервісний центр визначить, що товар не був у використанні та були дотримані всі вимоги статті 9 Закону, товар може бути представлений в магазин для обміну або повернення.
Гарантійний ремонт, обмін і повернення товару належної якості.
Згідно статті 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернути до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо дотримані наступні умови:
— присутні всі документи на товар (інструкція, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку);
— збережений товарний вигляд, тобто залишилися всі ярлики, упаковка, етикетки та інші приналежності товару в незмінному вигляді;
— товар не використовувався.
Гарантійний ремонт, обмін і повернення товару неналежної якості.
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано нашому сервісному центрі, то ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
— гарантійний талон;
— товар з повною комплектацією;
— документ, що підтверджує оплату;
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
- порушена збереження гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- були здійснені несанкціоновані розтин, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос чи вичерпання ресурсу
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- повреждения, вызванные использованием товара не по назначению или с нарушением правил эксплуатации.
Внимание!
Указанный срок гарантии для наушников относится только к излучателям.
Гарантия на кабель не распространяется если её отдельно не предоставляет производитель.
Гарантия на аккумуляторную батарею плееров, усилителей и портативных ЦАП/усилителей составляет 1 месяц.